25/05/2017

Obres de pavimentació a la plaça de la Clota

Del 30 de maig al 5 de juny, amb afectació al trànsit i desviament de la línia 185 de bus

25/05/2017

Alteracions a la mobilitat amb motiu de la 5a Cursa Dir - Guàrdia Urbana

Infotrànsit. Un any més arriba aquesta cursa popular que recorre l'av Diagonal des del extrem Llobregat fins a l'extrem Besòs.

El nou Mercat de Sant Antoni obrirà l'abril del 2018

Mercats. El nou mercat obrirà les portes un cop s’acabi la urbanització de l’entorn, que inclou la pacificació dels carrers de Tamarit i del Comte Borrell i la creació d’una plaça a la cruïlla.

Afectacions al carrer per la Fira Modernista

Mobilitat. Amb motiu de la Festa Major de l'Eixample i la Fira modernista, el carrer Girona estarà tallat al trànsit des de la Diagonal al carrer Diputació. Consulteu dies i horaris.

24/05/2017

El carrer Sardenya estrena sis terrasses en plataforma

Mobilitat. El carrer Sardenya estrena les sis plataformes desmuntables per a terrasses al cordó d'estacionament amb l'objectiu de deixar més espai als vianants.

23/05/2017

Caminada: La vall de Sant Medir

Societat. El Centre Cívic Vallvidrera-Vázquez Montalbán organitza una matinal en la qual combinar exercici i cultura al parc de Collserola.

22/05/2017

El tramvia per la Diagonal milloraria el sistema de transport públic

Mobilitat. El temps d’anar de Francesc Macià a les Glòries seria de 15 minuts, és a dir, la meitat del que es triga ara en transport públic.

22/05/2017

Pavimentació del carrer dels Jocs del 92

Obres. Del 5 al 8 de juny, el tram entre el carrer del Foc i Av. de l’Estadi quedarà tallat al trànsit

19/05/2017

Acord per soterrar definitivament la R2 a Vallbona i Montcada i Reixac

La regidora del districte i tinenta d’alcaldia d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat, Janet Sanz, assegura que el soterrament permetrà cosir ferides, apropar persones i reduir les víctimes

17/05/2017

Incorporem les dades de la xarxa de carrils bici i les vies “ciclables” al portal d’Open data

Informació. L’Ajuntament de Barcelona fa un pas endavant en la publicació de dades obertes al portal d’Open data en matèria de carrils bici.

Pàgines