23/06/2017

Zero accidents a Barcelona

Mobilitat. La 23ena edició del Fòrum Barcelona de Seguretat Viària versarà sobre la 'Visió Zero accidents' sota la premissa que la pèrdua de vides per sinistralitat no és acceptable.

Camí escolar, espai amic a l’escola Mas Casanovas

El recorregut s’identifica amb senyalització viària, horitzontal i vertical, per facilitar a l’alumnat anar i tornar a peu de l’escola, sol o en grup, de manera autònoma, segura, saludable i sostenible.

Andana

El metro funcionarà tota la nit de Sant Joan

Mobilitat. El metro funcionarà ininterrompudament des de les cinc de la matinada de divendres, 23 de juny, dia de la revetlla, fins a les dotze de la nit de diumenge, dia 25.

Nous trams de carril bus a Sant Martí

Entre els dies 26 i 28 de juny, s’implementaran dos nous traçats als carrers València i Gran Via.

Treballs de pavimentació a l'avinguda Diagonal

Actuacions de millora als entorns del Parc Güell

Obres. Aquest mes de juny comencen els treballs de millora dels entorns del Parc Güell, entre altres obres.

21/06/2017

Els escúters podran accedir al transport públic

Mobilitat. Una prova pilot permetrà que a partir del 26 de juny les persones amb mobilitat reduïda amb escúters homologats puguin pujar a la xarxa de metro i autobusos regulars com les que van amb cadira de rodes.

21/06/2017

Urbanisme i gènere: per una ciutat més igualitària

Barcelona Metròpolis. Hem pensat mai quin ús prioritari fem de la ciutat dones i homes? El dossier Urbanisme i gènere proposa repensar la ciutat per equilibrar entre dones i homes les tasques productives i de cures de les persones.

20/06/2017

Els vigilants de parquímetre seran agents de l'autoritat

Ajuntament. Amb aquest reconeixement, fruit d’una modificació de l’ordenança de circulació, l’opinió dels vigilants prevaldrà sobre la d'altres persones en el cas d’incidents o judicis.

20/06/2017

Primer pas per reprendre les obres de la Sagrera

Infraestructures. Tot i la represa de les obres del col·lector de Prim abans de l’estiu, es manté l’exigència que es desencallin les obres a la llosa i a l’estació de Sant Andreu Comtal durant el 2017.

20/06/2017

MUV, millorant la MOBILITAT sostenible a través de la innovació tecnològica

L’Institut Municipal d’Informàtica de Barcelona (IMI) ha participat recentment en el kick-off del projecte europeu Mobility Urban Values (MUV) a Palerm, Itàlia.

Pàgines