Mirades a la Mobilitat Sostenible

Xerrades. Continua la programació de conferències sobre mobilitat “Mirades a la Mobilitat Sostenible”, al voltant de la contribució de ciutats europees a la mobilitat sostenible.

Com poden contribuir les ciutats europees a la mobilitat sostenible? París és la ciutat convidada a la segona de les conferències ‘Mirades a la mobilitat sostenible’, que tindrà lloc dijous 23 de març a l’auditori de Calàbria 6, organitzades per la Gerència d’Ecologia Urbana de l’Ajuntament de Barcelona.

El primer tinent d’alcalde de París, Jean Louis Missika, parlarà de la forta aposta que ha fet la ciutat pel transport públic, amb noves línies de metro, una forta expansió de la xarxa de tramvia i una reordenació de la de bus. A més, té un ambiciós programa a favor de la bicicleta, ha realitzat importants remodelacions d’espais emblemàtics i ha reduït sensiblement l’espai dedicat a l’automòbil.

Les següents xerrades, de les que s’anirà informant puntualment, seran el 25 de maig i el 20 de juliol. En tots els casos, tindran lloc a l’auditori de l’edifici Calàbria 66, a les 18 hores. Per assistir-hi cal fer inscripció en aquest enllaç.