La Caminada a Horta-Guinardó, la segona de l'any

Caminades. Aquest diumenge 18 de febrer, se celebra pel Districte d'Horta-Guinardó una nova caminada del Cicle Barnatresc amb la qual descobrireu un dels barris més carregats d’història de la ciutat.

Aquest diumenge, 18 de febrer, se celebra una nova caminada del Cicle Barnatresc 2018, la Caminada a Horta-Guinardó. El punt de sortida és el Mas Guinardó entre les 9 i les 9.30h del matí. Els participants recorren una distància d’11 km en 3 hores i mitja, aproximadament. El control i l’avituallament es troben al Jardins del Príncep de Girona, on els caminants passem entre les 10h i les 11:30h del matí. Com sempre, l’itinerari a seguir ha estat marcat pels habituals indicadors de les caminades Barnatresc.

Recorregut de la Caminada

Mas Guinardó/pl. Salvador Riera, c. dels Garrofers, av. Mare de Déu de Montserrat, c. Garriga i Roca, pl. Nen de la Rutlla, c. Maurici Vilomara, c. Sant Joan de les Abadesses, parc del Guinardó, c. Francesc Alegre, c. Tenerife, c. Torre Dulac, pl. Can Baró, av. Can Baró, c. Bismarck, c. França, c. Camèlies, c. Abd el-Kader, parc de les Aigües, pl. Alfons X, c. Alcalde de Móstoles, c. Marina, jardins del Príncep de Girona (avituallament), c. Lepant, c. Sant Antoni Maria Claret, pg. Sant Joan, c. Provença, Sagrada Família, av. Gaudí, c. Rosselló, pl. Heroïnes de Girona, c. Freser, pl. Sant Josep de Calassanç, c. Xifré, Hospiral Sant Pau, c. Sant Quintí, c. Torre Vélez, c. Xiprer, c. Escornalbou, ptg. i torre Garcini, c. Xiprer, ptg. Llívia, c. Oblit, c. Garrotxa , c. Segle XX, ronda Guinardó, c. Feliu, c. Antic del Guinardó i Mas Guinardó/pl. Salvador Riera.