Inauguració de l'Exposició "Dibuja y pedalea"

Mobilitat sostenible. T'agrada anar amb bici? Si vols veure't en dibuixos i agafar idees de viatges i anècdotes d'altres ciclistes, aquesta és la teva expo!

Dimarts 12 de setembre a les 19 h s’inaugura l’exposició Dibuja y pedalea “Viajes y chascarrillos ciclistas” a l’Aula ambiental de la Sagrada Família amb pica-pica i cava ecològics.

La expo ja la podeu visitar i ho podreu fer fins al divendres 29 de setembre en el següents horaris: dilluns, dimecres i divendres de 10 a 14 h i dilluns, dimarts i dijous de 16 a 19.30 h.

Us la perdreu?

Amb aquesta exposició donem el tret de sortida a la #MemeMobBCN

Estàs al dia fent servir les xxss? La #MemeMobBCN combina conversa en directe amb creativitat humorística en directe i online. Si t’agraden les xarxes socials i els memes, vine a dir la teva el dijous 21 de setembre a les 19 h a l’Aula ambiental de la Sagrada Família. Apunta-t’hi!

La Biblioteca Sagrada Família, l’Aula Ambiental de la Sagrada Família i La Fàbrica del Sol organitzen la #MemeMobBCN

Diferents experts sobre mobilitat exposaran els seus estudis i els seus punts de vista sobre com ens podem moure per la ciutat de manera sostenible tot compartint l’espai públic. Bicicletes, patins i transport públic seran els protagonistes. Tot seguit, gaudirem de l’actuació musical del Grup Elsa BCN, que estan disposats a arrencar-nos més d’un somriure. I finalment, gaudirem d’un petit refrigeri amb cervesa artesana local mentre dissenyem memes per compartir les nostres opinions i fer-les virals a les xarxes socials amb l’etiqueta #MemeMobBCN.