AreaDUM estrena nous serveis
En aquest mes de juliol es llança una actualització de l’aplicació AreaDUM incorporant millores i nous serveis per al usuaris de les àrees de Distribució Urbana de Mercaderies (DUM).
Tramvia Connectat
El tramvia en superfície per l'avinguda Diagonal amb plataforma reservada és l'alternativa tècnicament més ben valorada segons l'Estudi Informatiu, que defineix, avalua i compara quatre alternatives plantejades per donar solució a la connexió del Trambaix i Trambesòs.
Millores en l’aplicació ApparkB
Aquest mes de juliol es llança una actualització de l’aplicació ApparkB que incorpora millores i nous serveis per al seus usuaris.

21/07/2017

París i Londres, nous carrils unidireccionals complementaris

Infraestructura. S'inicien les obres per construir d'un carril unidireccional al carrer de París per configurar un nou eix ciclable horitzontal conjuntament amb el carril bici del carrer de Londres.

21/07/2017

Noves taxes per a nous desafiaments

Municipal. Es modifiquen les ordenances fiscals de quatre taxes per impulsar el comerç de proximitat, combatre la contaminació i garantir els subministraments bàsics a famílies en risc de vulnerabilitat social.

Comencen les obres de l'eix bici Sant Antoni Mª Claret - Indústria - Biscaia

Infraestructura. Comença la implementació d'un eix ciclista horitzontal format per dos carrils bici unidireccionals complementaris

Llegir més +

Eixos Estratègics per la Mobilitat

L’objectiu del Pla de Mobilitat Urbana de Barcelona 2013-2018 és continuar actuant sobre l’espai públic i la mobilitat per afavorir la convivència entre les persones, la cohesió social, el benestar i la salut pública. Per aquest motiu, el model de mobilitat que estem construint col·lectivament per a Barcelona es fonamenta sobre la base de 4 eixos estratègics.

Mobilitat Segura

• + seguretat viària
  • + pacificació del trànsit
  • - 20% ferits greus i -30% morts