La xarxa ciclista de la ciutat continua creixent
Plànol de la xarxa de carrils bici, implantats i en construcció, i vies ciclables de Barcelona (última actualització: abril 2018)
Estratègia municipal per impulsar la mobilitat elèctrica
L’estratègia de mobilitat elèctrica té l’objectiu d’incrementar el nombre de vehicles elèctrics dels serveis municipals i del transport públic i incentivar-ne l’ús en l’àmbit privat.
Dades Bàsiques de Mobilitat 2016
En aquest document podeu consultar l'evolució i característiques de la mobilitat a la ciutat de Barcelona durant l'any 2016.

26/04/2018

L'alumnat de Barcelona recull dades de la qualitat de l’aire a la ciutat

Medi ambient i sostenibilitat. Un total de divuit escoles han participat en el projecte xAire, recollint dades de la qualitat de l’aire dels seus entorns escolars a través de sensors instal·lats al carrer.

Episodi de contaminació per PM10

25/04/2018

Activat la��episodi de contaminaciA? per PM10

ContaminaciA?. Sa��activen les mesures temporals per reduir els alts nivells de contaminaciA?, com regar els carrers amb mA�s intensitat i prohibir les activitats municipals que generin pols.

25/04/2018

El Raval inaugura la reforma de la plaça Folch i Torres

Urbanisme. El dissabte 5 de maig una festa popular servirà per inaugurar les obres de remodelació de l'espai, fruit d'una llarga reivindicació veïnal.

Llegir més +

Eixos Estratègics per la Mobilitat

L’objectiu del Pla de Mobilitat Urbana de Barcelona 2013-2018 és continuar actuant sobre l’espai públic i la mobilitat per afavorir la convivència entre les persones, la cohesió social, el benestar i la salut pública. Per aquest motiu, el model de mobilitat que estem construint col·lectivament per a Barcelona es fonamenta sobre la base de 4 eixos estratègics.

Mobilitat Segura

• + seguretat viària
  • + pacificació del trànsit
  • - 20% ferits greus i -30% morts

Mobilitat Sostenible

• + mobilitat a peu, en bicicleta i transport públic
  • + qualitat ambiental
  • - emissions contaminants i soroll (compliment paràmetres aire de la UE)
Mobilitat Equitativa

• + accessibilitat al sistema de mobilitat
  • + integració i cohesió social
  • + espai per a vianants i ciclistes
Mobilitat Eficient

• + eficiència dels sistemes de transport
  • + noves tecnologies de gestió de la mobilitat
  • + distribució ordenada de mercaderies
  • - ineficiències i costos econòmics

Mobilitat a Twitter

Mobilitat en Barcelona a Flickr

Flickr photos from the group Barcelona Mobilitat

Festa de BiciGràciaEn bici sense edat 2018Festa de BiciGràciaBicicletada i Festa de la bici 2018Bicicletada i Festa de la bici 2018Bicicletada i Festa de la bici 2018barcelonaUn avión es una aeronave más pesada que el aire, provista de alas, cuya sustentación y avance son consecuencia de la acción de uno o varios motores.
Fuente: “El libro Gordo de Petete”
Quieres ver mis fotos mas interesantes???
www.flickriver.com/photos/mortadelo65pp/popular-interesting/
Gracias por la visita :-)
TMB 1107Plaça Catalunya at blue hour

Thank you for your kind visit. Have a wonderful and beautiful day!
Moltes gràcies per la seva afectuosa valuosa visita. Tingueu un bon i fantàstic dia!
Muchas gracias por su amable visita. Con el deseo de que tenga un y plácido día
24 out of 1.787 on Flickr