Decidim Barcelona
És una eina de participació en línia que permet als veïns fer propostes per al Pla d'Actuació Municipal de Barcelona.
Procés participatiu 4a Fase Nova Xarxa Bus
Podeu consultar l'informe de retorn del procés participatiu de la implementació de la 4ª Fase de la Nova Xarxa de Bus, que es va dur a terme entre el 13 d'octubre i el 13 de novembre.
"Do The Right Mix"
Triem la millor combinació per moure'ns. Si combinem bé cotxe, transport públic, bicicleta i passejos a peu, de seguida notarem els avantatges. Amb una bona combinació, les ciutats seran llocs més agradables, amb menys contaminació i menys emissions d'efecte hivernacle. Si triem bé ens sentirem millor i el planeta també.

Actualitat

11/02/2016

Alteracions a la mobilitat amb motiu de la Mitja Marató de Barcelona 2016

Infotrànsit. El proper diumenge es viurà una edició històrica de la eDreams Mitja Marató de Barcelona, per aquest motiu hi haurà alteracions a la mobilitat de vehicles i persones.

11/02/2016

Els infants demanen convertir el Fòrum en un parc verd, més carrils bici i Wi-Fi gratuït

Participació. Més de vuit-cents alumnes de primària han participat en el Pregó dels Infants, que ha donat el tret de sortida a les Festes de Santa Eulàlia.

10/02/2016

Els sindicats majoritaris del bus i la direcció arriben a un preacord

Mobilitat. El nou conveni col·lectiu per als anys 2015-2018 serà sotmès a referèndum durant els propers dies.

Llegir més +

Eixos Estratègics per la Mobilitat

L’objectiu del Pla de Mobilitat Urbana de Barcelona 2013-2018 és continuar actuant sobre l’espai públic i la mobilitat per afavorir la convivència entre les persones, la cohesió social, el benestar i la salut pública. Per aquest motiu, el model de mobilitat que estem construint col·lectivament per a Barcelona es fonamenta sobre la base de 4 eixos estratègics.

Mobilitat Segura

Mobilitat Segura

  • + seguretat viària
  • + pacificació del trànsit
  • - 20% ferits greus i -30% morts

Més informació

Mobilitat Sostenible

Mobilitat Sostenible

  • + mobilitat a peu, en bicicleta i transport públic
  • + qualitat ambiental
  • - emissions contaminants i soroll (compliment paràmetres aire de la UE)
Mobilitat Equitativa

Mobilitat Equitativa

  • + accessibilitat al sistema de mobilitat
  • + integració i cohesió social
  • + espai per a vianants i ciclistes
Mobilitat Eficient

Mobilitat Eficient

  • + eficiència dels sistemes de transport
  • + noves tecnologies de gestió de la mobilitat
  • + distribució ordenada de mercaderies
  • - ineficiències i costos econòmics

Mobilitat a Twitter

Mobilitat en Barcelona a Flickr

Flickr photos from the group Barcelona Mobilitat

Espanya metro station in central Barcelona, Spain. November 3, 2015image26/197Port Vell Aerial Tramway plush ♫
Cocheras de la línea L9 y L10#Carrilbici plaça de les DrassanesDSC_0192Cocheras de la línea L9 y L10                               Barcelona ~ 4848Bicing es un servicio de alquiler de bicicletas públicas en la ciudad de Barcelona que se implantó en marzo de 2007, promovido por el Ayuntamiento 
Los usuarios pagan un abono anual (30 euros) y reciben una tarjeta. Con esta tarjeta pueden coger una bicicleta en cualquiera de las más de 372 estaciones repartidas por la ciudad y tienen hasta 30 minutos para hacer su itinerario y dejar la bicicleta en otra estación. A partir de los primeros 30 minutos se cobra 50 céntimos de euro por cada media hora adicional hasta un máximo de 2 horas, a partir de las que se penaliza al usuario con 3 euros/hora. Si se sobrepasa las 24 horas desde el momento de retirada de la bicicleta se cargará en la tarjeta de crédito asociada a la cuenta Bicing una multa de 150 euros.
Cabe destacar que entre cada estacionamiento de la bicicleta, el usuario deberá esperar 10 minutos para poder volver a usar el servicio (esta medida fue impuesta al Ayuntamiento de Barcelona por las empresas de alquiler de bicicletas --agrupadas bajo la marca Bicitours-- para evitar el uso lúdico de las bicis por parte de residentes y/o turistas, una vez el servicio ya llevaba tres meses en funcionamiento).
-
QUIERES VERLA EN GRANDE ??
-
farm2.static.flickr.com/1109/4727378733_c7ed6d7740_b.jpg
-

T A P T C visitar mi BLOG,
dicen que esta muy entretenido
Espero que te guste,pincha aqui
ramon65pp.blogspot.com    
Saludos......Ramon (Morta)
Espero que te guste,pincha aqui
ramon65pp.blogspot.com    
Saludos......Ramon (Morta)
Fulla artificial i fulla natural

ARTIFICIAL/MAN-MADE DESIGN:
Rajola exclusiva per l'Avinguda Diagonal de Barcelona.
Exclusive tile for the Diagonal Avenue of Barcelona.
Baldosa exclusiva para la Avenida Diagonal de Barcelona

NATURAL/NATURE DESIGN:

FULLA DE PLÀTAN: L'arbre més antic i més abundant en els carrers de Barcelona i ha esdevingut un símbol de la ciutat.

PLANE TREE LEAF: The oldest tree in town streets and most of the trees in Bzrcelona are plane trees, so it has become a symbol of the city.

HOLA DE PLÁTANO: Es el árbol más antiguo en las calles de Barcelona y el más abundante en la ciudad hasta el punto que se ha convertido un símbolo de la ciudad. 20150417-102747-BarcelonaSistema de transporte consistente en cabinas suspendidas de un cable de tracción, que se utiliza para salvar grandes diferencias de altitud.
-
Fuente: “El libro Gordo de Petete”
Quieres ver mis fotos mas interesantes??? 
www.flickriver.com/photos/mortadelo65pp/popular-interesting/
Gracias por la visita :-) Un saludo amig@s *_*
LandingCaminante camino se hace al andar .Leaving the Subway : ( Lasciando la metropolitana )Estacio de França , Barcelona .Red Point . Ruta del Modernisme .Waiting for the train . ( Aspettando il treno )Pro. De fugaVista de la Universitat Pompeu Fabra
des de la boca de metro de l’estació de CIUTADELLA
Carrer Ramon Trias Fargas/Avinguda Icària
Barcelona

Some business people coming from a conference held at the University Pompeu Fabra.

Persones de negocis que han sortit d’un congrés que ha tingut lloc a la Universitat Pompeu Fabra
24 out of 926 on Flickr